☀☽ ☀ ☾☀☽☀☾☀

Sophie 16 nd Brittish

home inbox theme

overdid:

do you ever feel lonely and unwanted even if you are with your friends

313170
65731

stablevertigo:

What I mean when I say “I can’t do that”- Anxiety Version:

  • I am unable to do that
  • I am too stressed out to do that
  • I cannot face the humiliation of attempting to do that
  • My body will physically not allow me to do that
  • I am on the verge of a panic attack
  • I cannot do that

What people hear:

  • I am unwilling to do that
  • I am just shy
  • I am overreacting
  • I am lazy
  • I need to get more experience in social situation to help my anxiety
  • I need a push
  • I don’t want to do that

Inspired by X

45239
24169
2871
3204
97945
10451

esexist:

*wears the same outfit as yesterday* vintage

449617
833
cheak:

omg i have this sunglasses
3389
7
crotchkat-vantass:

juststrokemyglabella:

2spookysamy:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.
THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.
The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.
AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.
THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO
I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS
LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL
IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

THE BOY I FELL I LOVE WITH LEFT TO TRAVEL THE OTHER SIDE OF THE WORLD AND HAS BEEN GONE NOW FOR 3 MONTHS. WE HAVENT SPOKEN SINCE BECAUSE I DIDNT WANT TO MAKE HIM FEEL TRAPPED TO ME AND NOT ENJOY HIS TIME SO I WAITED FOR HIM TO CONTACT ME FIRST. I SAW THIS ON A PARTICULARLY LOW DAY WHEN I WAS MISSING HIM SO MUCH I CRIED FROM THE PAIN, GUYS I REALLY LOVE HIM, SO I THOUGHT MEH WHAT THE FUCK, AND WISHED HE WOULD JUST LET ME KNOW HE WAS OKAY.
GUYS.
HE FUCKING CALLED ME 20 MINUTES LATER
20 FUCKNG. MINUTES. LATER.
GOOD THINGS DO HAPPEN. AND ITS IN THIS POST.

I wish for someone to leave something in my ask.

OKAY SO I ASKED FOR A HEDGEHOG AND NOW GUESS WHO HAS A PET HEDGEHOG
3290388
76620
8528